"خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم جغرافیایی "

"خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم جغرافیایی "

"خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم جغرافیایی "

"خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم جغرافیایی "

مقالات ترجمه شده علوم جغرافیایی

مقالات ترجمه شده علوم جغرافیایی

عنوان فارسی : تحلیل یکپارچه وقوع داده سنجش از دور، هوامغناطیسی، زمین شناسی و معدنی برای ارزیابی یک محیط فرورانش در امتداد کمربند کوهزای زاگرس کشور ایران

این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]

چکیده

تشکیل کمربند کوهزایی زاگرس ایران، با بیش از 2000 کیلومتر گسترش در امتداد جهت شمال غربی-جنوب شرقی در معرض بحث های قابل توجهی واقع شده است. بسیاری از زمین شناسان بر این باورند که این کمربند با فرورانش صفحه آفریقایی عربی زیر صفحه ایران نتیجه شده است. این مطالعه، به تجزیه و تحلیل یکپارچه سنجش از راه دور، داده های زمین شناسی و وقوع معدنی در یک GIS  مقیاس کشور برای آزمون فرضیه فرورانش در طول این کمربند و برای شناسایی دقیق تر فرورانش که ویژگی های آن قبلا توسط زمین شناسان استنباط شده است، انجام شد. تفسیر داده های هوامغناطیسی چند سنگ افیولیتی امتداد یافته ی زیرسطحی که تصور می شود بقایای اقیانوس نئو-تتیس که بین صفحه آفریقایی عربی و صفحه ایران وجود داشته است را نمایان می کند. سه مجموعه از ساختارهای اساسی با روند شمال غربی ، شمال شرقی و شمال به جنوب توسط پردازش تصاویر هوامغناطیسی و AVHRR مشخص شد. این ساختارها بروز مس پورفیری و کانیهای فلزات گرانبها فراگرمایی را کنترل می کنند. تجزیه و تحلیل یکپارچه از تمام اطلاعات در دسترس یک نقشه نهایی نشان دهنده عناصر مختلف محیط فرورانش در امتداد کمربند کوهزایی زاگرس را ارائه می دهد. این مطالعه نشان می دهد که منطقه شکاف، بروز سطحی فرورانش صفحه آفریقایی عربی در زیر صفحه ایران، در امتداد منطقه اصلی رورانده ی زاگرس واقع نمیشود، که به طور سنتی توسط بسیاری از زمین شناسان پذیرفته شده است. این نتیجه گرفت می شود که منطقه شکاف در مرز جنوب غربی قوس آتشفشانی ارومیه-دختر رخ داده است.



عنوان انگلیسی : INTEGRATED ANALYSIS OF REMOTE SENSING, AEROMAGNETIC, GEOLOGICAL AND MINERAL OCCURRENCE DATA FOR THE ASSESSMENT OF A

SUBDUCTION SETTING ALONG THE ZAGROS OROGENIC BELT OF IRAN


Abstract

The formation of Zagros Orogenic Belt of Iran, extending over 2000 km along the NW-SE direction, has been subjected to considerable controversy. Several geologists believe that this belt has been resulted by the subduction of Afro- Arabian plate underneath of the Iranian plate. This study presents an integrated analysis of remote sensing, geological and mineral occurrence data within a country scale GIS to test the hypothesis of subduction along this belt and to identify more precisely the subduction features inferred earlier by geologists. The interpretation of aeromagnetic data identifies several elongated subsurface ophiolitic rocks, which are believed to be the remnants of Neo-Thetys ocean that existed between the Afro-Arabian plate and Iran plate. Three sets of major NW, NE and N-S trending structures were identified by the processed aeromagnetic and AVHHR imagery. These structures control the occurrence of porphyry copper and epithermal precious metal mineralizations. Integrated analysis of all the available data presents a final map showing different elements of the subduction setting along the Zagros Orogenic belt. This study indicates that the suture zone, the surface expression of subducting Afro-Arabian plate beneath the Iran plate, is not located along the main Zagros thrust zone, as traditionally accepted by several geologists. It is inferred that the suture zone occurred at the southwestern boundary of the Urumieh-Dokhtar volcanic arc

ویرایش مقاله انگلیسی جغرافیا

ویرایش مقاله انگلیسی جغرافیا

برای رفع اشکالات گرامری مقاله انگلیسی جغرافیا خود می توانید از ادیتورهای دپارتمان جغرافیا پورتال پویان کمک بگیرید. ممکن است مقاله ای را در زمینه جغرافیا نوشته باشید اما مقاله انگلیسی شما به لحاظ گرامری و ساختار زبان انگلیسی اشکالاتی داشته باشد. همچنین ممکن است مقاله انگلیسی شما به علت اشکالات گرامری توسط مجله برگشت خورده باشد، در این حالت نیز می توانید کار ادیت گرامری مقاله انگلیسی خود را به ویراستاران دپارتمان جغرافیای پورتال پویان بسپارید.

پورتال پویان به این نکته مهم توجه دارد که آشنایی ادیتور با موضوع مقاله باعث می شود که جملات در حین ویرایش از نظر معنایی تغییر نکنند، بنابراین ویرایش مقالات انگلیسی جغرافیا توسط ادیتور های فارغ التحصیل رشته جغرافیا انجام می گیرد. ادیت مقالات انگلیسی جغرافیا چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانس توسط گروه جغرافیای پورتال پویان پذیرفته می شود. 

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش، هزینه و زمان تحویل سفارش به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. بخش راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را مشاهده نمایید.

ادیت مقالات انگلیسی جغرافیا از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه جغرافیا دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. علاوه بر این اگر مقاله خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان جغرافیای ما می تواند مقاله شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایند. برای مشاهده توضیحات در این زمینه بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات جغرافیا را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات جغرافیا

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات جغرافیا

اگر قصد ارسال مقاله جغرافیا به مجلات و کنفرانس های بین المللی را دارید و مقاله جغرافیا را به زبان فارسی نوشته اید، می توانید به کمک مترجمین زبده پورتال پویان مقاله جغرافیا خود را از فارسی به انگلیسی ترجمه نمایید. ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات جغرافیا باید توسط مترجم آشنا به موضوع مقاله انجام شود. از این رو ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات جغرافیا به مترجمی سپرده می شود که دانش آموخته رشته جغرافیا باشد. به این ترتیب ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله جغرافیا به طور تخصصی، روان و با انتقال صحیح مفاهیم و بدون تغییر در ساختار علمی مقاله صورت می گیرد. مترجمان گروه جغرافیا از تجربه کافی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی جغرافیا برخوردار هستند.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات جغرافیا، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های جغرافیا، ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های رشته جغرافیا و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی رشته جغرافیا توسط مترجمان جغرافیای پورتال پویان انجام می گیرد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیام کوتاه به اطلاع شما می رسد. جهت مشاهده هزینه ها، تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه سفارش ترجمه در چند مرحله وجود دارد.

بخش ترجمه دپارتمان جغرافیا علاوه بر ترجمه مقالات فارسی جغرافیا، ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی جغرافیا و همچنین ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته جغرافیا را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی جغرافیا و ویرایش مقالات انگلیسی جغرافیا را مشاهده نمایید.

پورتال پویان خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی  ژئومورفولوژی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی  آب و هوا شناسی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی  کارتوگرافی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی  جغرافیای شهری، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی جغرافیای شهری، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی  جغرافیای روستایی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی برنامه ریزی شهری و ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی  جغرافیای انسانی را به اساتید و دانشجویان رشته جغرافیا ارائه می نماید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی جغرافیا

ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی جغرافیا

برای دستیابی به ترجمه تخصصی متون جغرافیا با حفظ مفاهیم علمی از دپارتمان ترجمه ی پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) کمک بگیرید. ترجمه متون تخصصی جغرافیا به مترجمی سپرده می شود که دانش آموخته رشته جغرافیا باشد . به این ترتیب مفاهیم علمی و اصطلاحات تخصصی جغرافیا در حین ترجمه متون جغرافیا به درستی منتقل شده و حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و قابل فهم خواهد بود.

 ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی جغرافیا شامل ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات جغرافیا، ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های رشته جغرافی، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های جغرافیا و ترجمه سایر متون تخصصی انگلیسی رشته جغرافیا را به مترجمان جغرافیای پورتال پویان بسپارید.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه انگلیسی به فارسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را ببینید.

بخش ترجمه گروه جغرافیا علاوه بر ترجمه متون انگلیسی جغرافیا، خدمات ترجمه مقالات و متون فارسی رشته جغرافیا و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی جغرافیا را نیز ارائه می دهد. برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات جغرافیا و ویرایش مقالات انگلیسی جغرافیا را مشاهده نمایید.

خدمات مربوط به ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی  ژئومورفولوژی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی آب و هوا شناسی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی  کارتوگرافی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی  جغرافیای شهری، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی جغرافیای شهری، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی  جغرافیای روستایی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی برنامه ریزی شهری و ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی  جغرافیای انسانی در پورتال پویان ارائه می شود.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

مقاله جغرافیا با ترجمه فارسی

مقاله جغرافیا با ترجمه فارسی

مقاله جغرافیا با ترجمه فارسی را از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) دانلود نمایید. اصل مقاله ISI یا مقاله کنفرانسی هر مقاله جغرافیا با ترجمه فارسی به صورت رایگان قابل دانلود است. با استفاده از امکان جستجوی پیشرفته، مقاله جغرافیا با ترجمه فارسی مورد نظر خود را پیدا نمایید. شما می توانید اقدام به دانلود رایگان مقاله جغرافیا با ترجمه فارسی نموده و پس از بررسی آن در صورت تمایل اقدام به خرید ترجمه فارسی مقاله جغرافیا نمایید.  

همچنین می توانید درادامه همین صفحه لیست مقاله های جغرافیا با ترجمه فارسی را مشاهده نمایید. با کلیلک روی "دانلود رایگان مقاله انگلیسی" می توانید ضمن مشاهده اطلاعات کامل مقاله مانند ناشر، نویسنده، چکیده فارسی و انگلیسی اقدام به دانلود رایگان مقاله انگلیسی جغرافیا نمایید. 

در صفحه مربوط به مقاله و همچنین در لیست مقاله های جغرافیا با ترجمه فارسی می توانید با کلیک روی "خرید ترجمه فارسی و دانلود" مقاله مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید. پس از تکمیل فرایند خرید و پرداخت، لینک دانلود مقالات خریداری شده بلافاصله برای شما فعال شده و همچنین به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.  

این مقالات ترجمه شده جغرافیا به صورت کاملا تخصصی ترجمه شده و فایل ترجمه به صورت Word تایپ شده و قابل ویرایش است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای خرید و دانلود از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) را مشاهده کنید.